Vrijdag 21 april 2017 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Henk en Linda Pol - WaarBenJij.nu Vrijdag 21 april 2017 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Henk en Linda Pol - WaarBenJij.nu

Vrijdag 21 april 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Henk en Linda

21 April 2017 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Vandaag zijn wij om 10.00 uur geland in Johannesburg. Wij werden opgewacht door een zeer vriendelijke man die ons naar het hotel heeft gebracht. Om 12.30 uur moesten wij verzamelen.voor het hotel en bracht dezelfde man ons naar Soweto voor een fietstocht. Deze fietstocht wad erg indrukwekkend, wat een armoede is daar. Er is een gedeelte van.Soweoto die men het onderontwikkeld gebied noemt. Daar zijn hutjes met stalen.platen en dei urine stroomt door de straten. Dan heb je een gedeelte die men.het meer ontwikkeld geboed noemt. De huizen.zijn iets beter. De straten zijn niet geasfalteerd en het huisvuil.ligt op grote hopen op de straat.. we hebben een echt afrikaans gerecht geproefd. Gebakken.lever met stukjes tomaat en een.soort pap waar je balletjes van moet draaien. We hebben.het verhasl van Hector pierson bekeken., het huis van.Mandela bekeken en het huis. .Desmond Tutu

• 23 April 2017 - 17:44

David Breijer:

Testbericht ontvangen.

Alles wel aan de andere kant van de lijn?
    Al een beetje geacclimatiseerd en in de vakantiemodus?

Groet,
    David ++