Zondag 23 april 2017 - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Henk en Linda Pol - WaarBenJij.nu Zondag 23 april 2017 - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Henk en Linda Pol - WaarBenJij.nu

Zondag 23 april 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Henk en Linda

24 April 2017 | Zuid-Afrika, Hazyview

Na een goede nachtrust was het vroeg opstaan. Om zes uur een.prachtige zonsopgang gezien. Na een.goed ontbijt gingen wij om.kwart over 8 weg voor een.nieuw avontuur. We zijn.gaan raften. Dat was een geweldige ervaringen. Met 2 personen in een soort kajak.De sabi rivier is op sommige plaatsen behoorlijk wild.dus helm en.zwemvest had je wel.nodig. noah en Benjamin samen.in.boot. henk en emma in de boot en.linda met een guide. Nou het peddelen was behoorlijk zwaar. Wat hebben wij een lol gehad. Wat waren wij moe. Na het raften moesten we nog 2 uur naar huis rijden. Nu lekker eten en weer slapen. Morgen weer vroeg op weg naar onze volgende bestemming.

• 24 April 2017 - 09:43

Fam. Breijer:

Hey family,

Zo te lezen, hebben jullie de draad actief opgepakt en ervaren jullie Afrika aan den lijve. Hoe is het met de struisvogel afgelopen? Op de braai geëindigd, of gewoon laten lopen ;-)
    Op naar het volgende avontuur, zou ik zeggen!

Tatta!
    David ++