Zaterdag 29 april 2017 - Reisverslag uit Lobamba, Swaziland van Henk en Linda Pol - WaarBenJij.nu Zaterdag 29 april 2017 - Reisverslag uit Lobamba, Swaziland van Henk en Linda Pol - WaarBenJij.nu

Zaterdag 29 april 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Henk en Linda

03 Mei 2017 | Swaziland, Lobamba

Vanmorgen vertrokken wij uit Swaziland richting st. Lucia aan de kust. Het was een behoorlijk afstand van een paar honderd kilometer. En omdat wij geen idee hadden hoelang het bij de grens van.Swaziland naar Zuid-Afrika zou duren zijn wij rechtstreeks vertrokken naar onze volgende bestemming Elefant Lake hotel. De reis verliep voorspoedig. Bij de grens van Swaziland moet je eerst stempels krijgen dat je het land verlaat. Het volgende kantoortje krijg je weer stempels. Dan moet je een paar meter verder rijden om weer stempels te krijgen om Zuid-Afrika binnen te komen. Ook de geboorteaktes van de kinderen moesten getoond worden. Na deze formaliteiten konden wij onze reis vervolgen. Het was behoorlijk regenachtig onderweg maar de temp. Is goed zo rond de 22gr. Uiteindelijk kwamen wij om 15.00 uur aan in st Lucia. Dat is wel even wennen. Zo uit de stilte vanuit de bush in een zeer levendige stad als st Lucia. Deze stad staat bekend om al zijn water activiteiten zoals surfen, snorkelen e.d Morgen maar eens een plons nemen in de Indische oceaan.