Zaterdag 22 april 2017 - Reisverslag uit Rietfontein, Zuid-Afrika van Henk en Linda Pol - WaarBenJij.nu Zaterdag 22 april 2017 - Reisverslag uit Rietfontein, Zuid-Afrika van Henk en Linda Pol - WaarBenJij.nu

Zaterdag 22 april 2017

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Henk en Linda

23 April 2017 | Zuid-Afrika, Rietfontein

Na een redelijke nacht en een heerlijk ontbijt was het wachten.op onze huurauto. Rond 11 uur vetrokken wij richting Hanna game lodge. Het is wel even wennen om links te rijden maar Henk is een good driver. Het was nog een behoorlijke afstand van ongeveer 450km. Maar met een paar tussenstops was het goed te doen. Wat een prachtige omgeving. Bij aankomst bij de logde zagen wij verschillende soorten herten, wilde zwijnen etc. Hanna lodge is een afgeschermd gebied waar je niet zomaar binnen kunt komen. Bij aankomst kregen wij 3 logdes toegewezen. Noah heeft zelf een eigen lodge en bij haar stond een lieftallige grote struisvogel voor haar deur. Jullie begrijpen wel, gegil was te horen.Na een overheerlijk buffet, gingen we vroeg slapen na een indrukwekkend reis.