Woensdag 3 mei - Reisverslag uit Ballitoville, Zuid-Afrika van Henk en Linda Pol - WaarBenJij.nu Woensdag 3 mei - Reisverslag uit Ballitoville, Zuid-Afrika van Henk en Linda Pol - WaarBenJij.nu

Woensdag 3 mei

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Henk en Linda

03 Mei 2017 | Zuid-Afrika, Ballitoville

Vandaag rustdag gehad. Emma-Ruth is gelukkig weer een beetje opgeknapt. Was afgelopen nacht best ziek. Koorts en buikgriep. Volgens de eigenaar van onze guesthouse moesten wij gelijk naar de dokter en bloed laten prikken. Nou Emma-Ruth begon al te bibberen om hier bloed te laten prikken.Even afwachten maar. Hopen dat ze morgen nog verder herstelt is. Wij wilden eigenlijk vandaag naar Durban. Dit is een stad waar de criminaliteit hoogtij viert. Iedere winkel heeft zijn eigen bewaker uitgerust met pistool. Na winkel sluiting stopt de beveiliging en volgens de Durbanezen is het dan de hel.op aarde. Geen enkele toerist wordt aangeraden om na winkelsluiting daar nog te lopen. Onze animo werd al behoorlijk getemperd toen wij dit verhaal hoorde. En omdat Emma-Ruth nog niet kon kon lopen hebben wij besloten om het strand op te zoeken i.p.v een drukke stad. Het was tenslotte ook 27 graden. En.dan het is het fijner om de
zee op te zoeken dan in een stad te lopen..Wederom heerlijk gezwommen in de oceaan. Grote golven maar hier lagen allemaal rotsen in de zee. Het strand is niet zo fijn.als in st Lucia. Morgen vertrekken wij naar onze laatste bestemming. Dat is nog wel ruim.400 kilometer rijden. Nog 2dagen op de Drakensberg en dan komen wij weer naar huis.
Nu ik de verhalen terug lees zie ik regelmatig taal fouten. Excuses hiervoor. Op een laptop typt het beter dan op een telefoon. En soms door weinig tijd gauw wat opschrijven. Het is momenteel mog 22 graden en.zitten heerlijk buiten. Wij. willen jullie niet jaloers maken hoor.

• 03 Mei 2017 - 20:51

Geertje:

Wij vinden dat jullie elke keer een leuk reisverslag maken.
    Zal allemaal niet meevallen omdat allemaal nog op de telefoon te tikken.
    Maar we kunnen wel zo mooi meeleven met jullie.
    Hopen dat Emma weer gauw beter wordt.
    Hier is alles goed, ook met ma.
    We laten haar alle verslagen lezen, vind ze heel leuk.
    Nou groetjes en nog een paar fijne dagen.

• 04 Mei 2017 - 11:22

Alien:

Wat een superleuke reis hebben jullie.Best klein beetje jaloers.Je beschrijft het erg goed linda net of we de reis ook maken..haha.Wat zullen jullie een hoop te vrrtellen hebben thuis.En de kinderen ook.Tis echt genieten hè..Zo met je gezin steeds samen dingen doen.Gebeurt ook niet vaak.Hoop dat emma weer op mag knappen.Veel plezier nog op jullie laatste bestemming en tot gauw.We hangen dan aan jullie lippen

• 05 Mei 2017 - 19:38

Colinda:

De verslagen zijn erg leuk om te lezen Lin.
    Het zit er al weer op. Geweldige ervaring om op terug te kijken.
    Wens jullie een hele goede reis terug en allemaal gezond weer thuis.
    Hoor graag al jullieverhalen een keer.

Grtjs colinda

• 06 Mei 2017 - 23:42

Annemiek :

Wat een mooie reisverslagen! En wat een mooie reis! Genieten zo met het hele gezin!! Leuk om te lezen!! Ik beleef het gewoon weer een beetje: Hluhluwe, Durban, Swaziland, Drakensbergen, Gods Windows, Kruger, Buffels, nijlpaarden, krokodillen, dat is wel even wat anders als in de dierentuin hè Ben!!!!... geweldig!!!!! Heel leuk om te lezen! Heel benieuwd naar de foto's hoor!!!!!!

Tags: Salt_rock